Baloo? Ba da!

Unii sunt foarte ursi. Prea ursi, fata de limita normala. Nu pot sa fie ursi simpli, chiar daca se sforteaza de tot, chiar daca viata lor ar fi pusa in pericol. Nici nu pasesc ca niste ursi obisnuiti. Se apasa tare cand pe-un picior, cand pe altul, ca intr-un fel de leganat, si se scarpina foarte des, iar dintii le sunt lungi sub gingii. Chiar se pot recunoaste, fara prea mari eforturi, dupa cararea din mijlocul capului si dupa hainele in culori amestecate, dupa felul in care beau ceaiul si dupa ce ceas poarta. Unii dintre acesti ursi altfel-decat-toti-ursii, sunt chiar mai diferiti, fiindca nu au ureche muzicala si fac burta dupa prima masa adevarata, fiind atat de inspirationali, ca-ti vine sa scrii despre ei!
Baloo? Ba nu!

4 thoughts on “Baloo? Ba da!

  1. eu cat m-am invartit, si m-am invartit ceva, nu prea am dat peste ursi; doar peste hiene; foarte hiene!
    de-acum o sa fiu cu ochii ochii in patru dupa ursi; or fi fost mici, mici de tot si mi-au scapat….

  2. Frumoasă poveste, eu cu greu aş găsi un alt animal cu care să semene “urşii”, eventual poate, crocodil, anaconda….

Leave a Reply

