Cele doua momente ale mele

In sfarsit, pe canapea. Nu pot zabovi mult, cel mult doua minute. 120 de secunde, timp in care inima imi va bate aproape de tot atatea ori. E bine sa ai asa o pace… Chiar daca numai pace nu e, caci masina de spalat m-a anuntat ca a terminat de rasucit hainele ude, cuptorul probabil ca s-a supraincalzit deja si e timpul sa arunc in el friptura, aspiratorul desirat pe covor ma cheama sa-l adun si tot asa. E bine sa am doua minute in care sa ma rasfir si eu pe sofa, o mana aici, un picior acolo, si din cand in cand un cantecel, caci toata familia trebuie sa participe la song-ul elefantilor din Mowgli. Calm, lene, cascat prelung, clipit foarte rar si realizez ca muncesc prea mult.
 Si totusi, trebuie sa admit ca acele clipe in care ma desfasor prin nemiscare, sunt unele dintre cele mai plictisitoare, nu?

2 thoughts on “Cele doua momente ale mele

  1. Când ai cele două momente ale tale, încearcă să profiţi de ele din plin, să tragi aer în piept şi să-ţi spui că eşti în stare să le faci pe toate…. ha, ha, uite că mă aflu în treabă, cine vorbeşte, mă întreb oare eu fac aşa ?

Leave a Reply

