Am realizat

Ca am privit intreaga treaba perfect gresit. Adica, nu e bine sa ai scopuri mari, ci unele mici de tot. Nu mai lungi de o zi-doua, maxim o luna inainte. Cam ca si faza cu facturile, care nu vin dinainte pentru un an intreg, ci iau totul pe-ndelete, lasandu-te sa iti poti propune reduceri sau mariri pentru perioada urmatoare. Astfel, m-am hotarat sa-mi impart scopurile pe clipe. Am realizat ca eu stateam ca-ntr-un muzeu, privind tabloul de la distanta, cu asezare in plan si rama si sistem de securitate si alte unghiuri de luminozitate. Insa nici macar pictorul nu s-a uitat asa la el, ci l-a impartit,  parca asa e metoda, in patrate, ca in caietele de matematica, pictand pe rand. Cu rabdare. Mi-a luat ceva timp sa inteleg ca si eu trebuie sa fac la fel. Sa impart scopurile in clipe, iar clipele in patratele.

6 thoughts on “Am realizat

  1. Uneori, îmi pare rău că unele lucruri nu le-am făcut cu răbdare şi chiar împărţite în pătrăţele, ratând esenţialul exact atunci când trebuia…dar vine recompensa, şi-atunci bucuria, împlinirea sunt fără margini… funcţionează !

Leave a Reply

