Cand tin eu teorii

Am tendinte de politist. Cautand urme, plimbandu-ma de colo-colo cu lupa in mana, scuturand un pamatuf haios dupa amprente. Orice mi se pare o pista, fie ea si falsa, si in toata goana asta de detectiv, ajung sa vad vinovati in nevinovati si invers. Suspicioasa si neincrezatoare in credibilitatea celorlati, ma relaxez doar cand infractorul este prins si inchis.
Fiind inchis, bietul, e tinut urgent la terapia prin teorii. Pot tine teorii mai teoretice decat teoria in sine, fiind atat de sigura de sursele mele de informatie, incat victima nici nu mai apare in discutie. Totul este canalizat catre salvarea din ghearele negre ale iadului ce-l astepta pe nefericitul care a indraznit sa nu tina linia dreptatii, in cazul in care acesta se ambitioneaza sa nu treaca de partea cea dreapta, pura, luminoasa. Trebuie sa mearga catre lumina, fie ca vrea, fie ca nu. Si sunt in stare sa revin la stadiul de detectiv, pana cand gasesc si calea prin care sa reusesc convingerea.
Dupa ce va iesi din inchisoare, imi va multumi. N-are nicio alta sansa.

4 thoughts on “Cand tin eu teorii

  1. =))….oooo ce bine cunosc latura asta a ta…esti bestiala cand faci asta, si daca nu ai face asta claaaaaar am avea standarde mai scazute…. si apropo…Multumesc :*…sincer

Leave a Reply

