Din rubrica de pe marginea ziarului

Mie imi place sa citesc cele mai mici dintre stiri. Cele condensate sunt de altfel cele mai bombastice, si se scriu asa marunt, pentru ca lumea sa nu intre cu totul in frenezia panicii, sa alerge cu mainile ridicate pe strazi, implorand o solutie salvatoare din partea unora pe care nici macar nu i-au vazut vreodata pe viu. Cele lungi, rubricile care merg in jos, nicidecum pe latul paginii, sunt cele care trateaza de obicei lucruri mondene sau orice alte nimicuri, dar care, la final, se dovedesc cele mai importante: catastrofal sa-ti arzi parul cu placa!! Am citit, am zis ca nu conteaza ideile astea de femei duse cu capu’, si-apoi, mi-a venit sa ies si eu pe strada, sa ingros numarul de alergatori cu mainile pe sus. Eh, viata e grea. Trebuie sa stii unde sa citesti cotidianul!

2 thoughts on “Din rubrica de pe marginea ziarului

Leave a Reply

