Parca am tendinta sa tot aman. Si tot aman de cand am tendinta asta.

Cand trebuie sa ma apuc, incep in gand un sir lung-lung de idei, in urmatoarea ordine: sper ca e bine cum m-am gandit sa fac; asa am facut si data trecuta; si cred a fost bine; oare acuma s-a schimbat ceva? n-ar trebui sa ma sfatuiesc cu cineva, pe tema asta? sa nu cumva sa mai fie ceva nou, si eu sa nu stiu; da, asa am sa fac; ma sfatuiesc; dar cu cine? cine e azi prin preajma? nimeni? bine atunci; pot astepta.

8 thoughts on “Parca am tendinta sa tot aman. Si tot aman de cand am tendinta asta.

  1. :))…cat ma regasesc in postul asta. Ai uitat sa spui si cum astepti, ca nu e o asteptare calma si asumata, ca grijile si gandurile inca vin in cascada si nu-ti dau pace. O fi asa si la tine?!

  2. Imi place, ca de obicei ! As fi putut sa scriu acum multe despre “amânare”, dar mă rezum la a spune că, ar trebui să facem totul la timpul lor. Problema e dacă ştim exact când e timpul ! Of, cât sunt de multe şi toate trebuie făcute într-o viaţă.

  3. E buna si asteptarea… tergiversarea!!!!! ….ca vorba aceea: ce poti face azi, lasa pe maine ca poate maine nu mai trebuie!!!!!!!!!!!! 😀

Leave a Reply

