Democratia pixurilor fara capac

Conduceau masa de lucru inca dinaintea epocii contractului individual de munca. Era inainte ca angajatii sa se uneasca in sindicate, sau sa primesca fluturasi de salarii. Era, cred, imediat dupa ce s-a hotarat aruncarea la gunoi a tuturor penelor de gasca, cele care patau hartiile cu gogolosi albastrii de cerneala. Atunci, pixurile au fost noii roboti industriali, care au cucerit mapamondul, luand locul unor muncitori sarguinciosi si destul de civilizati, dar cu mici defecte de era sentimentala. Au cerut chiar mai putini bani, fiind loiali unui imparat din tehnica fabricatiei si, scriind neintrerupt, chiar si in pozitie orizontala, pe perete, au fost cu usurinta nominalizati ca fiind extrem de utili si de neinlocuit. Iar cand un cercetator cu ochelari negri si cu parul ciufulit in varful capului, a descoperit pixul suprem, care face clic-clac, si care nu necesita acoperamantul pretiosului varf, lumea a intrat pur si simplu in delir. De atunci munca s-a modernizat numai si numai in conformitate cu micutii traducatori de ganduri.

10 thoughts on “Democratia pixurilor fara capac

  1. Iti dai seama de insemnatatea lor? De importanta lor pentru fiecare din noi, in fiecare zi???????? Nici macar PC-urile, IPad-urile, smartphone-urile sau tabletele INCA nu l-au detronat!!!!!!!!! Si nu prea cred sa se-ntample prea repede!!!!!!!!!!!!!! Imi amintesc de cate ori analfabetii asudau la vederea lor sau ce priviri derutate ba chiar speriate am vazut cand cineva nu-si gasea pixul!!!!!!! Regele PIX!!!!!!!!!!! ๐Ÿ˜€ I se potriveste: “mic, mic da’…. ” ๐Ÿ˜‰

    • Apropo de faza cu nu-si gasea pixu, am vazut in ochii unora o panica aproape criminala din cauza asta. Foarte comic, fiindca urma o pace ce atingea nirvana, cand il intindeai pe al tau. Salvare curata!

      • Exact!!!!!!!! Deseori ma gandeam “oare si eu am o asemenea fata intr-o asemenea imprejurare?” (mai ales ca ataaaat de des nu-mi gaseam pixu’!!!!!!!!!!) Hi! Hi! Hi! …. cand te gandesti ce banalitate creeaza o asemenea reactie! Totala disproportie!!!!!!!! Super-comic!!!!!!!!!!!!

  2. Prevazatoare!!!!!!! Si asa nu se plictisesc niciodata! ๐Ÿ˜› Si eu am vreo 3 da’ cu capac! fara capac fac ravagii!!!!!!!! ๐Ÿ˜‰

  3. Imi pare ceva cunoscut povestea cu fixurile, acum citeva zile am daruit cite unul la doua persoane dragi mie ! si unde pui c-au fost si personalizate !!!!

  4. Daaa…. multumiri!!!!!!!!!! ๐Ÿ˜‰ Si chiar daca erau fara capac… erau de-acelea smechere “care fac clic-clac” ๐Ÿ™‚ … care nu se comporta ca niste gaste!!!!!!!!!!!!!!! ๐Ÿ˜›

Leave a Reply

