Zaharul care mirosea a sapun

Unele cosmetice sunt puternic zaharisite. Primesc esente rare, picaturi de elixir nemuritor de parfum contagios. Si eu, zapacita cum sunt, am uitat cu totul despre asta. Am asezat in sacosa mea cea stramba, kilogramul de zahar taman langa sapunuri. Astfel, beau cafea cu aroma de gentiana si ghimbir, sau imi fac ceai cu rufe curate. Zaharul meu s-a imbracat in particule lila, verde pal, si galben-floarea-soarelui. O lingurita din acest ingredient, te spala lent de toate pacatele.

4 thoughts on “Zaharul care mirosea a sapun

  1. Cred ca, saptamina aceasta, ingerasul tau scump si frumos, ti-a fost inspiratie pentru toate articolele ! Altfel nu-mi explic de sunt atit de frumoase !

Leave a Reply

