Brambura

In ziua in care m-au transferat la circulatie, am facut primul atac de panica din viata mea. Lumea m-a felicitat, eu aproape am lesinat. Iar cand m-am vazut in mijlocul intersectiei, am stiut: poti muri din cauza zicalei “fii orice iti doresti”. Am injurat in gand, pe toti sfintii cu vorbele lor de duh, cu intelepciunea, fara dram de pragmatism, cu care se sclifosesc. Oricum, dezastrul a inceput apocaliptic, caci eu nu stiu care e stanga si care e dreapta, masinile mari ma impresioneaza, farurile imi orbesc lentilele de pe nas, iar bastoanele imi inspira mereu o violenta absolut tacita si mocnita. In consecinta, i-am lasat pe toti sa faca ce vor. E o lume libera, in definitiv. Cine sunt eu sa le spun incotro sa mearga, cand sa se opreasca, sau cand sa cedeze? Am primit gesturi, am auzit cuvinte neclare, am fost calcata la propriu, am avut dureri de cap, am fost concediata.

2 thoughts on “Brambura

  1. o ordine trebuie stabilita dar desigur nu cu atata pragmatism si incrancenare; un sens si o directie ar fi pentru inceput de ajuns; de exemplu cele date de crotalul sasiu pe dunele desertului…

Leave a Reply

