Ce mai fac

In ultima vreme am facut foarte multe. Nimic deosebit, insa totusi sunt ocupata. Imi tin mintea ocupata si mainile la fel. Treburi elegante sau mai putin. Ma incarc cu energie solara, ma descarc prin munca. Si nu e tot una cu un concediu, stiu, dar e relaxant, atat cat poate fi. Nu ma mai plang de nimic. In ultima vreme am renuntat la tot haremul acela de sentimente greu de dus, am invatat ca cei care muncesc, sunt si cei care au, la finalul de zi, cel mai bun somn din lume. Incerc sa dorm bine, sa ma trezesc devreme, sa fac una-alta, si sa dorm la loc. Si, de cand fac toate astea, ma simt excelent. Nu e nimic deosebit, dar cumva, nu stiu cum, este. Ce mai fac? Pai…, de toate. Si nu-i de ras. E de luat in seama si de copiat un asemenea exemplu pozitiv de cetatean fericit. Caci asta sunt. Asta am devenit, mai precis. Dar se intelege! Se intelege.

