Croitorul de noroc

Am auzit de el abia dupa ce toate costumele mele erau in ruina, strambe si fara pic de finete in captuseala. Mi l-a recomandat cineva care intotdeauna parea ca scos din cutie. M-am dus, conform recomandarii, cu sperantele in punga, dornica sa ma schimbe si pe mine cineva vestit. Insa, spre mirarea mea, am intalnit un om pirpiriu, aplecat de spate peste o masina de cusut Singer, cu sprancenele mult prea mari pe o fata mult prea mica, infasurat in ate de toate felurile si cu ace prinse haotic in vestuta sa de stofa in carouri, cu ochelari rotunzi pe varful nasului si cu foarfece la capatul fiecarei maini, care, cu toata nonsalanta din lume, mi-a spus ca norocul meu, desi stramb si intr-adevar fara finete, a fost deja lucrat si retusat la maxim, iar tot ce se mai poate face este sa incerc sa mestesc mai mult trifoi cu patru foi.

6 thoughts on “Croitorul de noroc

  1. … musai masina Singer! 😀 Amintiri din copilarie… Altfel… fain, super! ❤ Muza si-a revenit si bate din aripioare pe umerii tai! 🙂

    • Strabunica mea si-a vandut parul pentru a-si putea cumpara o astfel de masina de cusut. Iar pe vremea aceea era o mare rusine pentru o femeie sa aiba parul scurt. Dar era determinata sa-si puna la punct costumele (invatatoare fiind si maxim dezamagita de croitoreasa la care o tot trimitea mama ei). Masina respectiva a ramas in excelenta stare pana in ziua de azi, cand ne uitam cu mare drag la ea, amintindu-ne sa ne urmam visele, chiar daca inseamna sa infruntam lumea cea rea. Ne uitam cu mare drag, cu toate ca niciuna dintre urmase nu stim s-o folosim 😦

    • Erau intr-adevar alte vremuri. Poate suna bizar, dar uneori traiesc in ele. Strabunica mea, dar apoi bunica mea ne povestea seara, inainte de culcare despre acele timpuri, si erau ore cand o ascultam, ne imaginam… Vorbe de copilarie, adolescenta, razboi, scoala, copii, casnicie. Parinti si carti. Cam de acolo vin cele mai bune povesti. Si vremuri!

    • La mine e seara deja, si cred c-a trecut mai bine de o saptamana… Imi cer scuze de intarziere, de obicei raspund cat-de-cat prompt, insa anumite stari de sanatate, ale mele si ale Papadiei, m-au cam impiedicat. Imi pare bine ca m-ai gasit! Si multumesc!

Leave a Reply

