Capul de in

Avand dureri de cap, ma gandeam azi la materialul din care pot fie ele compuse. Fier nu e – atunci ar fi vorba de razboaie cavaleresti, cu scuturi si medievale unelte de tortura – si-as exagera. Plastic, nici atata – durerile mele de cap sunt o treaba serioasa, ce nu poate fi, sub nicio forma, luata in joaca. Pasta fainoasa, nu – fiindca nu-mi par a fi, catusi de putin, dureri de praf in ochi. Apa sau gheata – doar uneori, dar nu poate fi o regula – ceea ce exclude ipoteza. Fascicul de lumina alba – aici stau in dubiu… Creier de broasca nu cred – pentru ca nu pot decat sa spun oac, si nu sa oracai. Minereuri neprelucrate nici vorba – ar fi trebuit deja ca cineva sa-mi fi gaurit teasta – lucru care nu s-a intamplat pana acuma!
Si-am ajuns intr-un final la in, unde m-am si oprit. O durere de in, e fix acea durere care ma incearca pe mine. Oleagionoasa, subtire, ramificata, sicativa, pictata pe cearceafuri albe din olanda.

2 thoughts on “Capul de in

  1. Cind ma v-a durea pe mine capul , am sa-mi amintesc motivele pe care le-ai insirat in acest articol (de altfel frumos si interesant), sa vad care mi se potriveste !

Leave a Reply

