Aiureli si puncte puncte

Asistand, pentru a nu stiu cata oara, la inmormantare, desi simpla si tacuta, am cascat. Nu se face, stiu, dar simteam ca ma cuprinde o toropeala curioasa, un somn al tuturor somnurilor de veci. Dar nu era de veci, s-a confirmat abia dupa aceea, la pomene. Unde, spre micuta mea scarba, a trebuit sa mananc, desi de curand tocmai facusem o bizara alergie. Apoi am carat florile, sa nu le fure noaptea, si-am numarat cate lumanari mi-au ramas pentru data viitoare, sa nu mai dau bani. Incepeam sa ma incadrez in haine de cioara, cu parul meu anapoda aranjat si cu fata palida, si, putin spre uimirea mea, unele doamne chiar m-au laudat cum ca, in sfarsit, arat bine. Pe drumul dinapoi, am inceput sa fredonez usor cantecelele strangulate ale intregului cortegiu funerar, si-apoi sa miorlai intr-un fel de bocet plouat, ca plouase de dimineata. Asa ca, mi-am promis in gand, ca pentru data viitoare sa imi aduc cu mine o calimara.

2 thoughts on “Aiureli si puncte puncte

Leave a Reply

