Acum, insa?

Pe atunci, in prima mea viata, eram inca perfect lucida. Cu scapari substantiale, dar realista, pragmatica, infipta cu tocurile in prafurile cotidiene. Pe atunci se purtau palarii cu pene si machiajul trebuia, obligatoriu, sa fie strident. Si aveam ore fixe pentru micul dejun, nimeni nu facea bancuri fara perdea si lumea iesea doar seara, cand nu te puteai holba prosteste la ceilalti. Erau momentele in care fanfara era extrem de zgomotoasa, iar casatoria cu vreun capitan de oaste era, de departe, cea mai mare realizare cu putinta.

10 thoughts on “Acum, insa?

  1. M-ai si speriat, am crezut ca am gresit adresa! Acum penele nu se mai pun la palarii, rafturile din magazinele de cosmetice sunt goale si fanfara si-a dat demisia in masa ?

  2. O alta lume…
    Si mie imi place noul look! Il vad abia acum… Nu, nu-mi pare siropos… dar da, imi pare feminin! Si asta nu e un defect! Mai ales in ziua de azi cand ne luptam din rasputeri sa ne aratam egali in toate! De parca chiar am fi!

Leave a Reply

