Locuind in cutia postala

M-am mutat aici, din cauza nenumaratelor problemele pe care le aveam cu nervii, cu anxietatea sau cu nerabdarea, cu agitatia, cu logoreea, cu mania, sau cu alte nenorocite astfel de simtiri imbecile, consecinta a vestilor-lipsa. Mi-am luat cu mine perna si plapuma, vreo cateva rafturi si-o cana. Stau cu chirie, dar nu ma plang. Chiar daca a trebuit sa-l rog pe postas sa nu ma-ndese cu facturi, chiar daca usita s-a cam subrezit si scartaie, chiar daca e foarte prost luminata odaita asta si chiar daca e aproape imposibil sa-mi strecor degetele prin cele trei gauri negre din partea de sus, pentru a pune lacatul pe dinafara.

24 thoughts on “Locuind in cutia postala

  1. toate neplacerile aferente s-ar rezolva daca te-ai muta intr-o cutie postala electronica…
    de altfel si eu mi-am facut socoteli asemenatoare si traiesc de la o vreme intr-un blog; e mult mai comod in multe puncte de vedere
    asta cu traitul intr-o cutie postala (electronica sau nu) se poarta, n-ai fi prima; la case mari, adica nuuu niste biete cutii de chibrit ci adevarate condominiums…
    probabil ai auzit si tu de firma X care are adresa la cutia postala din Insulele Cayman sau firma Y care are adresa la cutia postala din Insulele Virgine Britanice… πŸ˜‰

  2. πŸ™‚ nuuu, nu cred ca e trist! am povestit de cateva ori cum e cu lumea care se deschide dincolo de placajul care acopera spatele dulapului; doar stii ca exista acolo o usita secreta, nu?! toti copiii stiu, e solutia lor de evadare din lumea reala; totul e sa folosesti dibaci usita aceea magica si ea te poate duce oriunde, te poate afunda intr-un blog ingust si cenusiu ca o punga de hartie sau dimpotriva iti poate deschide portile spre lumi infinte si multicolore; ooo… si desigur nu trebuie uitat drumul inapoi printre paltoane si rochii… πŸ˜‰

    • Mie nu mi-ai povestit de lumea asta pana acuma. Iar eu am fost un soi de copil matur, si n-am avut vroedata habar de o astfel de lume. Te rooog, mai descri-o o data. Te rog frumos πŸ™‚

      • Pentru cei care n-au citit articolul, va rog sa-l cititi, ca merita. De fapt tot ce scrie Moshu e poveste de citit. Cat despre dulap, mi-a placut mult, ca e doar o usa de trecere dintre doua lumi diferite prin lucruri identice. Am incercat si dulapul meu. Aseara. Si ai dreptate, ajung intr-un loc in care parca am mai fost. Dar nu-i trecut, nici prezent, si nici viitor nu poate sa fie. E altceva, si-acelasi. Si-atunci m-am intors in usa, si-am ascultat muzica. Intre doua lumi – una in care sunt copil, iar alta in care sunt adult.
        Foarte mult mi-au placut! Articolul, comentariul, povestea. Foarte multumesc!!!!!!

  3. πŸ™‚ ma bucur ca ti-a placut si ca ai gasit ce cautai! si eu multumesc!
    apropo de ceea ce spui “dar nu-i trecut, nici prezent, si nici viitor nu poate sa fie; e altceva, si-acelasi; si-atunci m-am intors in usa, si-am ascultat…”
    mai am o povestioara care infloreste un pic exact, dar exact, cuvintele astea ale tale…
    si bineinteles e tot cu o usita, de data cu una mica de soricel…
    http://blogulluimosu.blogspot.ro/2012/06/refugiul.html

    • O, dar povestea ta a fost chiar buna. Trebuie sa iau blogul tau de la cap la coada. Se pare ca pe unele bucati le-am scapat. Sau pe atunci nu stiam ca exista. Dar soriceii tai, foarte intelepti!!!! Mi-a placut si finalul! Mi-a placut si inceputul, cu taraba de cirese. Si cuvantul “scrin”! Nu l-am mai auzit de un car de ani. Si iarasi soriceii, cei de dupa usa, cei care invata un om sa nu fuga de realitate… Cred ca trebuie sa ies si eu din cutie. Chiar daca ma urmareste foarte multa lume. O idee despre deghizare? Te roooog!

      • ooo… deghizare… mmm… o femeie se poate lesne deghiza in floare; e foarte la indemana si nu necesita niciun fel de efort; dar tocmai din aceste motive ar fi usor deconspirata; mmm… o alta optiune lesne de pus in practica ar fi deghizarea in pasare; nici aici nu ar fi probleme cu transformarea, dar ai avea mereu batai de cap si de aripi cu vantul; asa ca euuuu… propun deghizarea in buburuza! (din cea mica rosie cu buline negre) πŸ˜‰

      • De unde iti vin astea? Si cum de le zici in felul asta? Off, e atat de placut sa te citesc!!! Iar florile si pasarile si buburuzele le-ai adunat asa, ca-ntr-un martisor mai frumos ca alte martisoare. Suav!

    • Buburuza mi se potriveste de minune. Ea insasi fiind o minune. E minunat ca mi-ai gasit o asa deghizare! Acuma am doar o singura problema, adica trebuie sa incep sa-mi fac curaj sa zbor πŸ™‚ πŸ™‚

Leave a Reply

