Aveam legate de picioare clopotei

Si intreaga mea incercare de-a ma furisa s-a desconspirat. Sunam cand aici, cand acolo, ma foiam ca un sarpe dansand pe covor, ajungand la un moment dat mai aproape de bufetul suedez, sau langa tonomatul cu discuri. Mai grav era cand ma apropiam de vreo cunostinta severa, si ea ma auzea atat de evident, incat orice incercare de-a disparea discret era luata drept ofensa la adresa meseriei mele de ascultator profesionist, calificat si cu experienta. In asemenea maniera, mi-am plans toate batistele, mi-am consumat toata guma de mestecat, ba chiar mi-am aranjat parul in oglinda, intr-un punct de vizibila obscuritate verbala a interlocutorului. Si-am decis ca pot participa la cocktailuri simandicoase doar daca sunt suficient de aburita mental si daca nu-mi iau cu mine glasul cel mult prea sonor. Sau tocurile.

Leave a Reply

