Pe banda

Sunt si eu o bomboana ca oricare alta. Am si eu picatele, posterior umflat si proeminent, par lins si gust placut. Merg aliniata, nu ies niciodata din rand, ma deplasez incet, pe-ndelete. Din cand in cand mi se spune ce sa fac, si o fac fie in rand, fie la unison cu surorile mele, dupa caz. Intai imi astept intrarea la dusul cu sirop, apoi cad impreuna cu ele intr-o groapa cu zahar, unde ne place atat de mult, ca radem pana cand ni se scutura picatelele si posteriorul cel proeminent. Apoi ma intorc la drumul meu lent, pe-ndelete, vorbesc putin la telefonul fara fir, stau sub casca sa mi se usuce parul, mi se face pedichiura, citesc cate o carte de bucate, stiindu-ma unica responsabila pentru viitorul meu destin si pentru viitorul meu mancacios.

Leave a Reply

