In sala de asteptare

E mare ingramadeala. Toata lumea a venit cu cate o asteptare si ne ingramadim fara urma de demnitate. Bilioane de oameni, intre patru pereti varuiti in alb numai pana la jumatate, calcandu-se in picioare. Eu stau pe valiza, calma, cu ochii atintiti pe ceas. Am numar de ordine destul de bun, fiindca am venit devreme, sa prind loc in fata. Iar cand voi fi chemata, sa pot fi gata de plecare. Probabil ca mai este doar o jumatate de ceas, dintr-o jumatate de perete.

4 thoughts on “In sala de asteptare

    • Doar daca esti calare pe cate o asteptare poti intra in sala respectiva. Eu, spre exemplu, am venit calare pe-o valiza intreaga de asteptari mici (cele mari vin doar cu remorca). Si chiar ai dreptate, asteparile nu se impart. Ele au fost deja impartite. Fiecare cu asteptarile lui. Noi stam aici doar pentru ca ele sa se infaptuiasca, iar cum acesta este un proces lung si anevoios, se face coada. Daca vrei, si calaresti o asteptare rezonabila, iti tin loc.

Leave a Reply

