Just an ordinary day

Am pus cartofii la fiert. Pana cand fizica isi face treaba, si apropo de ea – e un real ajutor in bucataria mea, eu imi pot vedea mai departe de aceasta zi obisnuita. Voi aduna lucrurile imprastiate, voi tine lectii de buna-purtare, voi scrie cateva mesaje, voi matura frunzele cazute de pe balcon, voi ridica moralul porumbeilor de-afara, aruncandu-le bucatelele de paine pe care eu n-am sa le mai pot folosi niciodata, voi baga in priza aparatura mea sofisticata de facut muzica, voi pune la un loc ramasitele zilei si voi lesina pe canapea.

2 thoughts on “Just an ordinary day

  1. “Mizilicurile” noastre, ale gospodinelor de fiecare zi ! Excelent articolul, felicitări, o descriere mai bună nici că se putea!

Leave a Reply

