17654321

Uneori n-am niciun lucru bun, de care sa ma bucur, dar alteori, am prea multe. Nici nu stiu de care sa ma bucur prima data, pe care sa-l tin in brate si pe care in umbra, n-am habar pe care sa-l prezint cel dintai lumii mele inconjuratoare. Astfel, stau in mijlocul lucrurilor mele bune si le mangai pe crestet pe fiecare, le alint, le citesc povesti, le invelesc de noapte-buna. Apoi inchid usa cu cheia, ferestrele cu lacat si baricadez iesirea spre pod, fiindca am mai patit ca unul sau altul dintre lucrurile astea minunate sa fii avut cate o tentativa de-a fugi de-acasa.

4 thoughts on “17654321

    • Citit. Si-apoi se intelege ca cu cat sunt mai bune lucrurile bune, cu atat numarul lor scade. Reducandu-se la cel din urma, mai precis la cel mai bun. Unicul, in felul lui.

Leave a Reply

