Oamenii-puzzle

Unii sunt din 2-3 bucati, altii din 10, am intalnit si din 100, iar mai rar din 1000. Greu de descifrat acestia din urma. Bucatile lor sunt marunte, complicate, inversate. Puzzle-ul lor e dificil de finalizat, fiindca nu gasesc din prima colturile, marginile, continuand sa compun mijlocul iarasi si iarasi. Cateodata, ma zapacesc si eu. Crezand c-am terminat o parte, ma apuc de alta, si iau piesele din prima, adunand intr-un fel, scazand in altul. E greu cu cei din 1000, eu fiind dintr-o bucata.

4 thoughts on “Oamenii-puzzle

    • La cum va cunosc, si la cat sunteti de hotarata, cred ca o jumate de bucata. Iar daca va puneti ceva in gand, eu zic ca si cu un miez de bucata va descurcati. Sincer!

Leave a Reply

