Framboise

Iubind rosul si gustul dulce, prosoapele moi la atingere, canile in care incape cantitatea optima de cuburi de gheata, tricourile in dungi albe si bleu-marin, carnetelele mici, cu pixuri atasate, ce intra usor intr-un buzunar, bijuteriile care fac mult zgomot la purtare, ochelarii bibliotecarei, iubind filmele fara monstrii si zilele in care toate se petrec cu o anumita muzicalitate, tacamurile incrustate cu pietre pretioase si coliviile cu usite stricate, casele cu foisor si gazon ajustat milimetric, biletele castigatoare de excursii in tari tropicale si iubind, mai presus de orice, vara cea luminoasa, ma infrupt cu bobite de deliciu.

4 thoughts on “Framboise

    • Eu v-am regasit acolo deja. V-am tot cautat o perioada, disparusera-ti, dar v-am gasit. Si mi-a placut ca v-am gasit. E bine sa regasesti lucruri noi! Lucruri noi sezand pe iarba 😉

Leave a Reply

