Poate c-ar fi mai bine sa ma intorc la scoala

Cumva, ceva nu functioneaza corect aici in banca mea, caci de o foarte buna bucata de timp, n-am mai invatat nimic. Am marsaluit tot pe aceleasi si aceleasi informatii, over-and-over, ca si cum m-as fi plimbat pe-un disc de vinil. Nici nu le retin cum ar trebui si nici nu le-inteleg pe deplin. Mi-e dor de-o materie, cu titluri, de plante cu denumirea din latina sau de reaction-papers, sau de vreun profesor care sa ma indemne sa ma trezesc la realitate, explicand ambiguu un viitor lipsit de stralucire pentru cazul in care m-as lasa cufundata in intunericul nestiintei. Cert este ca m-am saturat de socializare pe internet. Si de morning news si de prognoza meteo si toate celelalte, astfel, propun sa ma uit de acum inainte doar la programul acela unde explica despre scoarta terestra sau despre gaturile lungi din Burma sau despre vreo cometa ce n-o s-o mai apucam vreodata trecand.

2 thoughts on “Poate c-ar fi mai bine sa ma intorc la scoala

Leave a Reply

