Stiu ca cineva ma iubeste

Asa cum sunt si chiar mai mult. Acel cineva care are rabdare sa asculte toate inventiile mele aberante, sa cunoasca toate ticurile maniacale ce ma caracterizeaza, sa anticipeze momentele in care desi sunt imbufnata am nevoie sa cred ca sunt amuzanta. Cineva care crede in mine exact atunci cand eu cred cel mai putin. Cineva care imi iubeste serile pe care doresc sa le petrec in tacere, zilele in care plang cu hohote pentru lumea neagra in care ma scufund din cand-in-cand, sau clipele in care rad atat de tare, incat toata lumea din restaurant isi intoarce capul catre noi. Cineva care, metaforic vorbind, isi pune periuta de dinti in acelasi paharel cu mine si se bucura ca inca nu cunoaste din mine nici macar un sfert.

4 thoughts on “Stiu ca cineva ma iubeste

  1. Toate articolele imi plac, ca de obicei, dar nu am comentat punctual, dar sunt convinsa ca sunt multi oameni in jurul tau care te iubesc !

Leave a Reply

