Mi-am desenat o harta sa ma pot pierde

Sigur, unii ar crede c-am innebunit. Nu, nu e vorba de prozac, ci de un fel de plan B. Nu e ad literam un plan, ci ad literam o harta. Unde e trecuta locatia mea actuala, apoi piata si magazinul universal, unde e trecut raul, muntele din spatele casei, granita de dupa si campia ce se intinde la sud. Iar printre atatea forme de relief, mi-am evidentiat cu rosu, ca piratii, punctul X unde vreau sa cred ca voi gasi comoara pierderilor de cunostinta.

2 thoughts on “Mi-am desenat o harta sa ma pot pierde

Leave a Reply

