Asezati-va comod

Mie tare imi place sa spun asta. E clar ca musafirul nu poate sa se aseze comod, caci comod poate sta doar la el acasa, unde isi poate propti picioarele pe masuta de cafea, isi poate ridica mainile sub cap, se tolaneste si rasuceste, pana prinde pozitia corecta pentru spate si isi poate pune barbia in piept, fara sa mai scoata o vorba. Iar dupa ce fac invitatia, ma distrez in mintea mea de felul in care musafirii incearca sa-mi faca pe plac, stand comod, totusi stanjeniti ca pe ace.

4 thoughts on “Asezati-va comod

  1. Sunt sigur ca nu ai intentionat sa-i faci sa se simta asa. Cred ca toti patim la fel, daca nu suntem pe canapeaua de acasa 🙂

  2. Nu spun că n-ai avea dreptate. Dar, fără supărare rogu-te, lipsește o cratimă din titlu și asta chiar că mă face să nu pot sta deloc comod.
    PS : Poți șterge comentariul după ce îl citești. Pe cuvânt că nu mă supăr.

Leave a Reply

