Sa mi se dea un milion de motive…

…si tot ma schimb. E bine sa te schimbi din cand in cand. Iar daca se poate, sa schimbi si imprejurimile. Sandalele, perdelele, cana de cafea, chiar daca pe cele vechi nu le arunci, ci le pui intr-unul din sertarele de sub cuptor. Acelea vor fi utile la urmatoarea schimbare. Iar acum, consider ca e necesara o astfel de intoarcere pe dos, sau pe fata, sau pur si simplu o rasucire a firelor din tricotajul emotional. Sunt ceva mai senina, ceva mai atenta, ceva mai intr-o parte. Iar motivele pentru care as ramane aceeasi palesc in fata unui nou pardesiu al vremurilor sumbre ce se intrevad, si a unor noi cizme pentru flescaiala altor timpuri morocanoase si aduse de spate. Am nevoie ca eu sa fiu alta in confruntarea finala cu cea din urma mea. Sa o las acolo, cu ceasca ei si cu holbatul la perdele, ca apoi sa-mi cer iertare si sa-i spun c-o vreau inapoi.

Leave a Reply

