Telefonul fara fir

Mi-a spus ce aveam de facut, asa ca am dat din cap, s-a facut, am inteles, si m-am intors catre lungul sir inlantuit de mana din spatele meu, m-am intins pana la urechea celui de langa mine si-am soptit, destul de clar si articulat, cu precizie si ton adecvat, ce aveam de facut. A dat din cap, s-a facut, a inteles, si s-a intors catre cealalta ureche, au inceput soaptele explicite, celalalt a dat din cap, s-a intors, si intr-un tarziu, departe, in noapte, vestea a ajuns si la cea mai gri dintre urechile de soricei.
Insa, in loc sa pacalim pisica, am tras o buna portie de ras.

Leave a Reply

