Paper suede

Trebuie sa recunosc ca ma plictisesc. Ma plictisesc ceva grozav. Nu e nici anotimpul care trebuie, nici ceva nou in viata mea, ceva nou, bombastic, un proiect sau o misiune secreta care sa ma uimeasca de sa raman stana de piatra, muta de uimire si cu un entuziasm intiparit in albul ochilor, sa ard de nerabdare de sa-mi vina sa m-apuc de treaba cu noaptea-n cap, de sa ma-nfior si sa-mi tremure mainile, de sa-mi vina sa topai in fata oglinzii din baie si sa rad in pumni de bucurie. Si daca tot am zis de ras, chiar si el e plictisit. Ca stam amandoi in pestera unui ardei si pictam omuleti caraghiosi pe semintele cele albe si nenumarate. Vad rosu in fata ochilor de la atata plictiseala, ba mai am si rafuniri isterice, tot din aceeasi cauza. Am noroc doar ca mai detin cateva mititele rezerve de praf de rabdare, pe undeva prin buzunarul de la blugi, si-mi mai presar pe cap atunci cand simt ca situatia e de fapt si ea plictisita, dar mai ales cand realizez ca o maretie se lasa intodeauna asteptata, macar sfertul academic.

2 thoughts on “Paper suede

  1. Tare frumos ai scris despre diferitele forme ale plictiselii… ce pacat ca toate aceste frumoase articole nu sunt undeva publicate ! dar .. cine stie, poate odata ???

Leave a Reply

