Ziua asta mi se pare ca tine de vreo 3 zile

Incerc sa nu-mi pun mintea cu unele zile. Unele astfel de zile traiesc improvizat la mine-n viata, altele si-au intins covorul fermecat si zboara de-a lungul unei puste ce tine si tot tine, de nu-i vad capatul. Am si zile colocviale, ce-mi traiesc boiereste pe-o spranceana, am si zile vestejite intr-un mod concret si irecuperabil, pe care le tin intr-o vaza. Spre unele zile alerg, incercand s-ajung la ele-ntr-un suflet, dar apoi, lovindu-ma, ca de-un prag, de cele care sincer chiar nu se sinchisesc de goana mea, si care la o adica, masurate cu centimetrul, imi dau seama ca nici macar nu s-au clintit.

2 thoughts on “Ziua asta mi se pare ca tine de vreo 3 zile

Leave a Reply

