Despre cum sta treaba cu te iubescul asta

Te iubescul asta e cu dublu inteles, dupa parerea mea. Pe de o parte, are rolul de aduce pe tapet o traire pur si simplu incredibila, pe de alta parte e un arhi-suficient. Astfel, dupa ce e spus, nu mai ramane nimic in dubiu sau de facut. Da, si-atunci de pomana mai vin eu, feminina, sa cer mici fapte, mici vorbe, mici nu pentru ca ele ar fi mici, dar pentru ca nu am avut si nici n-o sa am niciodata intentia de a le compara cu te iubescul asta mare si atotputernic si nici de a-l pune pe dumnealui sub semnul indoielii, ci chiar asa, mici momente de adevar palpabil, de exprimari textile, care sunt putin necesare si poate putin vitale de-a lungul istoricului numit, la modul general, noi-doi. Insa, am senzatia ca nimeni nu intelege despre ce vorbesc. Si, ca sa explic, ma gandesc eu ca e fix ca atunci cand esti multimilionar. Atata ca ai banii intr-un cont in insulele Cayman si nu ai drept de semnatura pentru extrageri. Cum ar veni, esti putred de bogat pe hartie, dar in fapt, simplu cetatean, cu drept de vot (intr-o maniera extrem de ironica), si uneori chiar muritor de foame.

Leave a Reply

