Eu descopar magazine

Nu le caut, nu aud de ele de la altii, ci uneori ma trezesc ca ma indeamna ceva sa intru pe cate o usa, nu ma pot opune si intru, iar dincolo de barele ferecate se deschide o alta lume. Ultima descoperita e o lume de panglici. In fascinatia mea, am petrecut doua ore uitandu-ma cu ochii largi si indragostiti la ele, cum stateau de-a lungul tuturor peretilor, insirate in mosoare cuminti, aliniate crescator pe nuante si latimi, si imaginandu-mi cum imi fac acasa un dulap cu sute de sertarase, ca un fel de casute pentru fiecare in parte, caci le-as fi cumparat pe loc pe toate. Iar la nevoie, sa-mi bat degetul de tampla si sa ma intreb cu aplecare, oare ce material s-ar potrivi unei mustati ciuntite de pisoi, ce culoare unei toarte rupte de ceasca, care marime unei rotile sparte de la vreun geamantan, sau care buline unui buzunar dezlipit de pe vreun sort de bucatar, care s-ar cuveni in forma de funda pe scrisoare, si care ar merge impletita in cosita, sa scot panglica din sertar, s-o infasor, s-o leg sa-i fac nod strans, ca mai apoi sa prind de ea, cu-n ac de gamalie, si-un pupic de veselie.

Leave a Reply

