Imi pregatesc un cadou

De ceva vreme tot scriu lista-listelor, cea care sa cuprinda-n desfasurarea sa, toate dorintele mele ce nu mai suporta amanare. Si-am ajuns sa impart cadoul in categorii, pe nuante si pe definitia pragmatica a obiectelor din care se compune, nadajduind ca la urma, in ziua-cea-mare, il voi reasambla ca pe-un intreg surprinzator. Idei am, nevoie de idei n-am, caci trebuie sa tin cont de modestia plapumei sub care dorm, si chiar n-as vrea sa creez degeraturi celor care oricum sacrifica din binele lor pentru a mi-l aduce mie. Conceptul meu legat de acest cadou este pe cat de vast, pe atat de simplist, ajungand pe lista-listelor doar obiectele de stricta si maxima necesitate, dar care au totusi intr-nsele si stropul acela de inutilitate, care fac dintr-un cadou sa fie intr-adevar un dar nepretuit. Cum s-ar spune, ceva ce nu te-nduri sa-ti cumperi, decat daca vrei musai sa te rasfeti.

Leave a Reply

