Maruntisuri de companie

Imi iubesc pixul rosu cu gel, ca pot sa fac insemnari atat de academice cu el si ca sclipeste daca privesti scrisul dintr-un anumit unghi, mi se pare foarte necesar necessaire-ul meu cu de toate, ce sta umflat si fanfaron in poseta, gata sa sara la nevoie cu agrafe, potiuni si pansamente, mici notite legate de informatii pretioase care iti trebuie taman atunci cand nici nu gandesti, ori cu elastice, forfecute, pensete, poze in miniatura si multe altele asemenea, imi ador pantalonii de pijama, mai lungi decat ar fi indicat sa fie, dar tocmai de-aia extrem de caldurosi pe timpul asta, apoi ma incanta mereu un mic cos alb din hol in care incap atatea pachete cu servetele de hartie, de parca ar fi gaurit ori chiar bolnav el insusi, imi plac intotdeauna buzunarele de la paltoanele sau fasurile mele, in care, intr-un mod misterios, raman in urma banuti sau abtibilduri sau firimituri de un anume soi, care imi amintesc mereu de proprietarul lor de drept, respectiv cel care le-a varat acolo din capul locului, si chiar ma distreaza oja mea cea ambitioasa, care se incapataneaza sa nu se mai termine, in ciuda faptului ca nu-si face treaba asa cum poate mi-as dori eu, dar care are o culoare blajina si increzatoare. Imi plac toate fleacurile mele, fara de care precis cred ca n-as mai fi bine.

Leave a Reply

