Venim!

Adultii sunt extrem de plictisitori. Orice ii ingrijoreaza, orice ii streseaza, se supara din nimicuri, au probleme complexe pe umeri si de cele mai multe dintre ori uita sa fie altceva decat niste masini de calcul matematic. In aceasta ordine de idei, mi-am dat seama ca si eu am o imagine oribila pentru toti cei mici, care ma vad exact ca pe oricare alt adult insuportabil, care le cere doar sa stea pe loc, sa nu rupa, sa nu cada, sa nu, sa nu, sa nu. Iar azi, fiindca apreciez cand mi se ofera un bun motiv de sarbatorire, am decis sa ma joc toata ziua, si sa las casa si regulile si ingradirile si toate nemultumirile pe seama celor mai mari.

Leave a Reply

