Babe bune

Azi e soare si ieri n-a fost. Dar e bine ca e, fiindca sunt si eu mai vesela datorita lui, si datorita cerului albastru ca un sentiment fara urme de indoiala. Imi vine sa batai, n-am stare, m-as plimba pe afara, si-as cauta prin iarba, raze. As sta pe-o patura, bataind din picioare, doar sa-mi fie prea cald. Cred ca as putea batai asa vreo cateva ore, apoi as manca ciocolata si-apoi as rade bine de buna ce-a fost ziua, cu soarele ei si cu cerul albastru cu tot. Cu toti si cu toate, un cantec in corul bucuriei. Si ce tare-as mai canta, fals, dar tare si cu mandrie, c-as fi mandra sa fiu vestitoare de vesti bune, vestind o schimbare a planetelor apropiate de sentimentele oamenilor si de cer. As canta si-as rade de cantecele celorlalti, la fel de pasionati de viata ca si mine, convietuind la soare, pe-o patura, mancand ciocolata si zambind cu credinta spre cerul albastru, si-as canta si mai mult daca vestea veseliei ar cuprinde intreg pamantul si cerul si pe toti oamenii fara urme de-ndoiala de pe-aceeasi patura cu mine, nu de alta, dar azi e soare si ieri n-a fost.

4 thoughts on “Babe bune

  1. Imi dai voie sa ma alatur si eu tie pe patura ? eu nu voi minca ciocolata, dar voi cinta cu tine spre a ne bucura de tot ce e frumos si bun pe lume …..
    (un articol frumos plin de optimism si bucurie, din nou felicitari)

Leave a comment