Du-te învârtindu-te!!!!

Habar n-am ce vorbă e asta. Chiar am încercat să mă duc învârtindu-mă, şi sincer, nu are nici o logică pământească. De ce să te învârţi, jur că nu înţeleg. Să te duci, da! Asta chiar e pe înţelesul tuturor, dar să te învârţi în acelaşi timp, una la mână că e de-a dreptul dificil, iar a doua la mână, nu este nimic mai caraghios pe lumea asta. Poate doar când punem la socoteală alte vorbe de duh –  drum bun, cale bătută! (te învârţi mai uşor că e vorba despre un drum asfaltat, bine îngrijit); fruntea sus! (da, asta chiar e absolut necesar în timp ce faci pirueta); îmbătrânesc şi tot învăţ! (numai cine rămâne în mintea copiilor mai încearcă să se ducă într-un asemenea mod!!!!); nu încercaţi asta acasă! (foarte bine spusă treaba, mai bine ieşiţi pe stradă, să vadă tot poporul cât de rău vă plictisiţi)!!!

10 thoughts on “Du-te învârtindu-te!!!!

  1. mi-ai adus aminte de bunica mea care avea o droaie de vorbe din acestea misterioase, parca zise in taina cu un scop numai de ea stiute, cum ar fi “noroc bun”, de parca ar putea sa fie si rau norocu’. de asemenea nu am injteles de ce puricii trebuiau sa ma sarute cand nici cu cainii nu aveam voie sa ma joc ca Doamne fereste sa nu ma infestez cu “musafiri nepoftiti”. Doi tineri pot “discuta”, dar e rusine sa se “ia laolata” fara sa se casatoreasca. Si sunt mai multe expresii si din Maramu’ si din alte zone fiecare cu intelesul ei si momentul anume cand trebuie rostite parca viata intreaga ar fi un ritual. noroc de cei care ami au bunici si mai invata un aalta sa transmita mia departe ca fi pacat “Bata-te norocul!!!”

  2. Mi-am mai adus aminte de o expresie “pana vine fisierul downladat poti sa manci o pita!”. Apropo iti dai seama ca buniii nostrii ar intelege doar jumatate din aceasta propozitie nu?! ca sa vezi cum evolueaza limbajul.

  3. expresia “sa te duci invartindu-te” adica sa te duci ca glontul care se invarte cand iese pe teava , cu viteza , sa nu mai auzi de locul ala sau de omul/oamenii aia 🙂 . Si acum sa ma amuz si eu ca abia dupa 4 ani a venit si un raspuns 🙂 ! Super tare !! :))

Leave a comment