Valoarea banilor…

Emisfera cerebrală dreaptă a mărului lui Adam are azi pretenţia să nu cheltui mult, căci suntem la limită. La cea de jos. Mai jos de-atâta nu se poate. Asta în cazul în care mă conformez, şi nu arunc banii pe fereastră pentru un nou pămătuf de vase. Nu vreau să mă justific, ţin doar să precizez că, în lumea mea, pămătuful este pe locul întâi ca importanţă, la fel şi vasele. Dacă aş avea şi eu acces la maşină, probabil că aş avea chef să mă plimb pe tărâmul lumii marţiene, cea unde domneşte testosteronul si pragmatismul, dar aşa rămân la acele mele de croşetat şi la vasele adunate maldăr în chiuvetă. Iar cât despre limita de jos, chiar cred că e doar o hiperbolă menită să mă sperie şi să-mi mute gândul de la pămătuf şi de la noua rochie pentru nunţi pe care am planificat s-o cumpăr.