De ce iubesc…

Conform situatiei, e mai simplu sa raspundem la intrebari, decat sa insiruim cuvinte lungi si propozitii grele, care sa explice sentimentele grozave pentru lucrurile marunte. Astfel, le luam pe rand.
De ce iubesc luna ianuarie?
Cred ca autoarea intrebarilor vroia sa zica luna februarie, dar probabil ca s-a zapacit. Nu-i nimic. Ianuarie este o luna ce merita a fi iubita, fiindca e prima dintr-un an lung si anevoios, ce se-ntinde-n fata. Pentru ca vine cu gerul Bobotezii, cu asperitatile vremii si cu elan. Muncitoresc.
De ce iubesc strazile cu nume de poeti?
Pentru ca in luna ianuarie si februarie sunt inghetate bocna, si mi-i imaginez pe stimabilii domni talentati, cu fulare, manusi, galosi si cojoace, inaintand printre nameti mari de tot, bolborosind versuri cu rima despre ceaiuri calde.
De ce iubesc fulgii de nea?
Ii iubesc, normal ca-i iubesc, caci ei sunt singurii care ajung sa mai loveasca turturii imensi ce stau agatati sus langa acoperis, atat de sfidatori, incat daca ai putea, le-ai scoate limba (dar nu se poate, caci exista riscul sa ramai cu ea intr-un cub de gheata).
De ce iubesc  propozitiile care nu contin negatii?
Pentru ca ele nu-ti ingheata sangele in vine.
De ce iubesc ceasurile care opresc timpul in loc atunci cand e cazul?
Ceasurile au tendinta sa ma agite, sa ma enerveze, sa ma faca sa ma simt atat de trecatoare, incat sa simt ca trebuie sa fac o poza la fiecare minut, sa-l pot tine cumva in loc. Astfel, ceasurile care au puterea sa opreasca timpul din mersul lui, astfel ca eu sa ma pot bulgari intr-o ora, cat altii in trei zile, imi plac grozav de mult.
De ce iubesc un cap plin de idei?
Fiecare cap pe care-l vad pe fereastra e fie albastru, fie galben, fie de blana, sau cu cozoroc. Un cap plin de idei e prin urmare, unul foarte diferit.
De ce iubesc copiii care au fulare rosii?
Pentru ca ei sunt mult mai darnici, mai galagiosi, mai iubitori si se stiu da pe saniuta.
De ce iubesc forta de atractie?
Numai o mare forta poate uni la un singur loc atata amar de zapada, gheata, ger napraznic si multe urlete de genul „Partiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee!!!!!!!!!”
De ce iubesc pantofii care au in ei o intreaga poveste?
Ei bine, pantofi de vara sunt goliti sufleteste. Au doar barete si putina talpa, n-au unde sa ascunda adevaratele povesti. Cizmele, in schimb, aduna degaraturi, trei perechi de ciorapi, o pereche de sosete de lana, un pumn de frig si degete crispate.
De ce iubesc soarele?
Pentru ca mai iese din cand in cand si ne zambeste de pe cer (a se intelege exact – este soare cu dinti)…
Most Wanted Blog

Blog Power Editia 8

25 thoughts on “De ce iubesc…

  1. 😀
    De ce iubesc eu articolele tale?
    pentru ca de cele mai multe ori imi amintesc de discutiile interminabile, sau din contra extrem de scurt, care se petrec in lumea mare a mintii mele adapostita intr-un capusor ce pare inca de copil =))
    si cand le vad asternute cuminti imi reamintesc de cele cateva articole scrise demult care inca mai asteapta la rand spre a fi ..”republicate”.. :*

  2. Cand am citit ieri intrebarile, sincer n-am vazut chiar nicio legatura intre ele… 🙂 … dar azi… :)))))

      • NU. Am vazut si parinti nnumai pt simplul fapt ca i-au adus pe lume. Am vazut parinti care nu au oferit aproape nimic si au primit mai multe multumiri decat pot duce.
        O vb batraneasca este de aur “numai parinte sa nu fii”. Da, aceste vb le intelegem doar cand devenim parinti.

      • Asa e. Eu imi iubesc fetita mai mult decat orice pe lume. Iar pe cei care nu simt la fel pentru copiii lor, eu sincer nu-i inteleg. 🙂

    • Aaaa, foarte frumos spus! Asa si trebuie sa fie, iubire fara semne de punctuatie! Super buna observatia! Si te felicit (caci cei care nu se-ntreaba, iubesc cel mai frumos)!

Leave a comment